.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نارضایتی بازیکنان پرسپولیس از " دایی"

علی دایی از همان روز که وارد باشگاه پرسپولیس شد سعی کرد چهره مقتدری از خود برای بازیکنان پرسپولیس به نمایش در بیاورد تا مبادا کسی از رفتار وی سواستفاده نکند.

به گزارش شبکه ایران، رفتارهای او همگی در راستای نشان دادن اقتدارش در این حوزه بود.او در اولین روز حضورش در تمرین پرسپولیس بازیکنان را دور خودش جمع کرد و با این جملات حضور خود را اعلام کرد:"دیگر وقت استراحت تمام شده بایداز امروز فقط تمرین کند.دوران خوردن و خوابیدن به پایان رسیده است!"

این اولین جملاتی بود که علی دایی نثار بازیکنان کرد. وقتی حرف‌های او تمام شد برخی بازیکنان دور هم جمع شدند و درباره اظهارات دایی حرف می‌زدند،یکی می‌پرسید علی آقا با ما بود؟ و دیگری می‌گفت :"انگار ما تا الان خوردیم و خوابیدیم که علی آقا این طور حرف می‌زند."

راست می‌گفتند اگر پرسپویلس کرانچار فقط به استراحت پرداخته بود هیچ گاه در رتبه سوم و بالاتر از استقلال،استیل آذین و دیگر تیم‌های مدعی قرار نمی‌گرفت.بازیکنان حق داشتند نسبت به حرف‌های دایی دلخور باشند هرچند که آن‌ها به دلیل احترامی که برای شهریار قائل بودند دم نزدند تا خدای نا کرده در اولین جلسه حضور دایی در پرسپولیس خدای نا کرده حاشیه‌ای ایجاد شود.

آن روز گذشت و دایی تنها 24 ساعت پس از حضورش در پرسپولیس احمدرضا عابدزاده را از پرسپولیس بیرون کرد تا همه حضور او در پرسپولیس را باور کنند! او با این حرکت محیرالعقول خود همه را شگفت زده کرد بعد از آن مصاحبه پشت مصاحبه و تهدید پشت تهدید!

دایی با همان رویکردی که می‌شناختیم پا به محیط پر از حاشیه پرسپولیس گذاشته است.همان طور که وارد محیط تیم ملی شد و همه نگاه‌ها را به خاطر تصمیم‌های بعضا نادرستش شگفت زده می‌کرد.

هیچ گاه دعوت نشدن علی کریمی در زمان حضور علی دایی در تیم ملی از یاد نمی‌رود! دایی با نوعی نگاه تسویه حساب گرانه وارد پرسپولیس شده است.رفتارهای او به وضوح از انگیزه‌هایش پرده بر می‌دارد. او در تمرین‌ها هم رفتاری از آنچه در سال‌های اخیر می‌شناختیم بروز می‌دهد تا دایی بودنش را به همه ثایت کند.

او داد می‌زند سر بازیکنان فریاد می‌کشد و در این میان فقط معدود بازیکنانی هستند که مورد لطف و محبت شهریار قرار می‌گیرند." میثاق معمارزاده" از این دست بازیکنان است که هر روز مورد ناز و نوازش علی دایی قرار می‌گیرد او هر از گاهی هم با "مجتبی شیری" که حتی پیش از حضور دایی در پرسپولیس شنیده می‌شد به ترکیب اصلی بر می‌گردد ،خوش و بش می‌کند تا نشان بدهد برای بازیکنان دیگر هیچ اهمیتی قائل نیست!

علی دایی با همان رفتارهایی که می‌شناختیم به پرسپولیس ورود کرده است؛ مردی که بی‌تردید نمی‌تواند بی‌حاشیه باشد و در محیطی آرام قدم بردارد. شاید او در روزهای آغازین ورودش از برخی اعتراض‌ها مصون بماند اما این سکوت دوامی نخواهدداشت و اگر دایی در رفتارش تجدید نظر نکند در آینده با اعتراض‌هایی از سوی برخی بازیکنان که فریادها غیر قابل باور او در رختکن و در جریان تمرین‌ها را بر نمی تابند ،رو به رو خواهد شد.

دایی اگر می‌خواهد در محیط پر حاشیه پرسپولیس حداقل دوامی یک ساله داشته باشد می‌بایست از این دست رفتارها دست کشیده و با آهنگی مودبانه و نرم‌تر با بازیکنان برخورد کند.پرسپولیس دارای محیطی پر حاشیه است و به خودی خود هر روز اتفاق‌های تازه‌ای در آن رخ می‌دهد حال اگر دایی به این حاشیه‌ها دامن بزند نمی‌توان به آینده او و تیمش امیدی داشت. گذشته از آن وقتی می‌بینیم کرانچار تیم را در رتبه سوم تحویل شهریار داده است بیشتر به نتایجی که دایی در آینده خواهد گرفت حساس می‌شویم.

شاید مدیران پرسپولیس این خبر را کذب محض تلقی کنند اما تهدید بازیکنان مخالف دایی بیانگر اینست که اگر این رویه از سوی دایی ادامه پیدا کند بدون شک پرسپولیس در روزهای پیش رو با مشکلاتی بزرگ و غیر قابل پیش بینی رو به رو خواهد شد، چون بازیکنان مخالف دایی اعلان کردند اگر وی این گونه با آنها برخورد کنند ساکت نخواهند ماند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 دي 1388
با سلام من در سال 78 افتخار پوشیدن پیراهن قرمز پایتخت را داشته ام و بنظرم آقای دائی با شناخت کامل بر لایه های پنهانی پرسپولیس این کار را کرده است .تازه اگر میخواهد موفق شود بایستی خردبین ،و پزشک تیم را عوض و اخراج گند زیرا آنها هم از مافیای تیم هستند .لطفآ ندانسته حاشیه درست نکنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.